26 серпня освітяни Київщини взяли участь у діалоговій платформі «Освіта Київщини: Виклики. Стратегії. Трансформації», представленій декількома локаціями. Одна з них – «МАН: вектори інноваційних трансформацій», яка працювала на базі Київського обласного комунального позашкільного навчального закладу «Мала академія наук учнівської молоді». В її роботі взяли участь члени Президії Київського обласного територіального відділення МАН, науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти та наукових установ-партнерів КОКПНЗ «Мала академія наук учнівської молоді», адміністрація та методисти закладу, координатори відділень МАН у територіальних громадах та закладах освіти обласної комунальної власності, керівники закладів загальної середньої освіти, у структурі яких функціонують відділення МАН. У відкритій дискурс-студії обговорювалися вектори інноваційної трансформації регіональної позашкільної освіти дослідницько-експериментального напряму та наукового простору МАН.
Із вітальним словом до присутніх звернулася Світлана Минзар, директор Київського обласного комунального позашкільного навчального закладу «Мала академія наук учнівської молоді».
Учасники локації із великою зацікавленістю слухали Ольгу Терехову, заступника директора з навчально-методичної роботи про шляхи реалізації стратегії МАНУМ у створенні макрокорпоративної комунікативної спільноти обласного територіального відділення МАН України та Ірину Соловйову, заступника директора з організаційно-масової роботи про трансформацію конкурсних платформ в системі МАН на ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України.
На науково-освітньому партнерстві як сучасній інтерактивній платформі формування дослідницьких компетентностей учнівської молоді зосередила увагу присутніх Тетяна Димань, проректор з освітньої, виховної та міжнародної діяльності Білоцерківського національного аграрного університету, доктор сільськогосподарських наук, професор; член Президії Київського обласного територіального відділення МАН, науковий консультант відділення екології та аграрних наук.
Олена Григоренко, завідувачка методичного відділу, ознайомила учасників локації зі шляхами модернізації змісту та модифікацією структури науково-методичного супроводу професійних об’єднань педагогів МАН у новому навчальному році. Методист Марія Гончарук окреслила вектори комунікацій в макрокорпоративній моделі обласного територіального відділення МАН, а Наталія Вишнівська презентувала концепт-ідею агенції МАН з популяризації учнівських досліджень «Junior Discovery».
У роботі відкритої дискурс-студії взяли участь консультанти-науковці Наталія Волошина, завідувачка кафедри екології факультету природничо-географічної освіти та екології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, доктор біологічних наук, професор і Олександр Потильчак, завідувач кафедри джерелознавства та спеціальних історичних дисциплін історичного факультету НПУ імені М. П. Драгоманова, доктор історичних наук, професор.
Освітяни столичної області мали можливість поспілкуватися з різноманітних питань організації та проведення роботи з обдарованими учнями в Малій академії наук учнівської молоді, ознайомитися з вагомим досвідом окремих територіальних відділень та наукових товариств територіальних громад Київщини. Так Олена Гайдаєнко, консультант Комунальної установи Білоцерківської міської ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» та Ольга Беник, заступник директора Білоцерківського навчального-виховного об’єднання «Ліцей – Мала академія наук» Білоцерківської міської ради, завідувачка відділу Малої академії наук учнівської молоді продемонстрували, як практично діє модель відкритого науково-освітнього простору МАН в умовах адміністративно-територіальної реформи й особливості організації та функціонування позашкільного відділення Малої академії наук учнівської молоді в складі академічного ліцею.
Завершилася відкрита дискурс-студія створенням колективного макета різновекторної моделі МАНУМ і новими задумами для її реалізації.