Профільна наукова школа з мовознавства: досліджуємо мови – пізнаємо світ

Чи знаєте ви, скільки цікавого і несподіваного таїть у собі мова? Щоб глибше зрозуміти значення мови, пізнати загадки її метаморфоз, відкрити для себе нове у звичному, учні області здійснюють перші наукові пошуки в науковому відділенні мовознавства Київського обласного територіального відділення МАН України.
Сильним мотивуючим фактором у наукових пошукає є профільні наукові школи МАН. Для юних дослідників у галузі слов’янських мов такий захід відбувся 18 березня. Онлайн у середовищі Zoom цього дня працювали понад 90 осіб: учні, педагоги, науковці.
 
З чого починати перші наукові дослідження в галузі мовознавства? Як обрати актуальну тему, не помилитися з методами дослідження? Які етапи написання науково-дослідницької роботи? На ці та інші запитання надали відповіді науковці – спікери онлайн-зустрічі:
– Марина Навальна, доктор філологічних наук, професор ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»;
– Наталія Ясакова, завідувач кафедри української мови Національного університету «Києво-Могилянська академія», доктор філологічних наук;
– Марія Личук, завідувач кафедри романо-германських мов і перекладу гуманітарно-педагогічного факультету Національного університету біоресурсів та природокористування України, доктор філологічних наук, професор;
– Алла Вільчинська, молодший науковий співробітник відділу слов’янських мов Інституту мовознавства імені О. О. Потебні Національної академії наук України, кандидат філологічних наук.
Учасники профільної наукової школи отримали можливість ознайомитися і з результатами перших наукових пошуків учнів. Юлія Приходько, переможець ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН в секції «Українська мова» та Іван Єльніков, призер ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН в секції «Польська мова» презентували онлайн свої проєкти.
І юні МАНівці, і науковці, і педагоги-керівники дослідницьких проєктів учнів стверджують: шлях наукових пошуків непростий, але творчий і захопливий! Досліджуючи мову, ми вивчаємо навколишній світ, глибше розуміємо історію націй, пізнаємо себе.
Приєднуйтесь до спільноти МАН! З нами цікавіше!