Досліджуємо романо-германські мови у профільних наукових школах МАН Київщини

Відкривай Європу та європейські мови разом із Малою академією наук учнівської молоді! Саме таким був меседж наукової профільної школи романо-германської філології для слухачів Київського обласного територіального відділення МАН України, що проходила 27 жовтня  в рамках проєкту «Віртуальна наукова школа».

 

Найновіші дослідження в царині англійської, французької, німецької та іспанської мов, проблеми теорії мови, прикладної, когнітивної та комунікативної лінгвістики, соціолінгвістики,  актуальна тематика учнівських науково-дослідницьких робіт у 2021/2022 навчальному році стали предметом наукового дискурсу спікерів заходу, науковців закладів вищої освіти – партнерів Малої академії наук учнівської молоді. Серед них – завідувач кафедри іноземної філології і перекладу, доктор педагогічних наук, професор Світлана Амеліна та завідувач кафедри англійської мови для технічних та агробіологічних спеціальностей,  кандидат філологічних наук, доцент Інна Грабовська  (Національний університет біоресурсів і природокористування України), завідувач кафедри романо-германської філології та перекладу факультету права і лінгвістики, кандидат педагогічних наук, доцент Вікторія Ігнатенко (Білоцерківський національний аграрний університет), кандидат філологічних наук, доцент Інна Наваренко (Київський національний лінгвістичний університет), старший викладач кафедри англійської філології факультету іноземної філології, кандидат філологічних наук Наталія Щаслива (Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова).

Набутим досвідом, пережитими враженнями та емоціями поділилися з учасниками наукової школи романо-германської філології переможці ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН наукового відділення мовознавства Тимур Кабатов (секція: англійська мова) та Валерія Ільницька (секція: французька мова).

Тож, якщо вам 12+, ви — сучасні, креативні, наполегливі, прагнете оволодіти європейськими мовами і створити власний дослідницький мовознавчий проєкт, щоб стати успішним, станьте учасником лінгвістичних студій Малої академії наук учнівської молоді.