Виявити свої знання з природничих дисциплін, активізувати науково-дослідницьку діяльність вихованці гуртків КОКПНЗ «Мала академія наук учнівської молоді» можуть на творчих конкурсних платформах всеукраїнського та міжнародного рівнів.
Протягом вересня – жовтня відбувався кваліфікаційний етап відбіркового туру Всеукраїнського Інтернет-турніру із природничих дисциплін «Відкрита природнича демонстрація», організаторами якого є Національний центр «Мала академія наук України» та Всеукраїнська громадська організація «Асоціація вчителів фізики «Шлях освіти – ХХІ».
Не прогавили нагоди долучитися до турніру і вихованці гуртків КОКПНЗ “Мала академія наук учнівської молоді”: команди «Fixy» у складі учнів Клавдіївського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Олександра Рибалка Немішаївської селищної ради та «Мажор» КЗ «Тетіївський освітній центр – опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3». Юні дослідники провели перші наукові розвідки за блоками «Фізика», «Астрономія», «Біологія», «Географія», «Хімія». Неймовірна атмосфера досліджень приносила радість від успішно проведеного досліду чи демонстрації, отриманих правильних відповідей на завдання з відеосюжетів чи фотодемонстрацій експериментів, явищ, об’єктів, комп’ютерних моделей тощо. Учні шукали відповіді на питання, чому окуляри дають непрозору тінь та як утворюються треки в посудині у блоці питань з фізики, визначали небесні тіла та явища на них, розгадували таємниці змінних зір та «реактивних комет» – з астрономії, відтворювали досліди та пояснювали їх результати – з хімії та біології, з географії мандрували дивовижними місцями планети: річками, горами, островами та розгадували їх таємниці.
Старт покладено, учням було цікаво, пізнавально. Вихованці отримали безцінний досвід роботи в команді, плідного творчого спілкування, поглибили свої знання з природничих дисциплін та набули досвіду проведення демонстрацій та експериментів. Участь у Турнірі додасть мотивації до проведення власних досліджень і наукових пошуків та написання дослідницьких проєктів.