27 лютого – неймовірно насичений день обласного етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН. Цього дня онлайн працювала паралельно 21 секція у дев’яти наукових відділеннях МАН! Дослідницькі проєкти членам журі презентували 116 учнів! Підбиваючи підсумки останніх дванадцяти годин, усвідомлюєш потенціал і можливості командної, злагодженої роботи.
Цього дня працювали найбільш популярні серед учнів Київщини секції суспільно-гуманітарного напряму «Українська література», «Українська мова» та «Історія України», які й цьогоріч є одними з найбільш чисельних. Радує, що у своїх дослідженнях учні відкривають і для себе, і для інших нові несподівані яскраві грані рідної мови, літератури та історії.
У секції «Журналістика» конкурсанти-2021 для досліджень обрали сферу соціальної комунікації. Фактчекінг, копірайтинг, медіаресурси – все це для МАНівців не просто слова, а величезне поле для наукових розвідок.
Юні правознавці МАН вивчають відносини у суспільстві з точки зору закону. Тематика учнівських науково-дослідницьких робіт у секції “Правознавство” стосувалася, зокрема, працевлаштування молоді в Україні, українського законодавства про легалізацію інтернет-аптек, особливостей кримінальної відповідальності та покарання неповнолітніх осіб, прав жінок в Україні тощо.
У секціях «Інформаційні системи, бази даних та системи штучного інтелекту», «Технології програмування», «Мультимедійні системи, навчальні та ігрові програми» учні презентували власні комп’ютерні ігри, освітні програмні засоби, інформаційні системи, 3D-моделі, а також «третє око» для людей з вадами зору.
Юні фізики прийшли на конкурс з проєктами про оптичні явища в природі, негативний вплив шуму та проблеми теплоізоляції будинків, вплив електромагнітного поля на людину та живі організми, ефективність перетворення сонячної енергії в електричну та явище радіоактивного розпаду тощо.
У секціях «Прикладна математика» та «Математичне моделювання» розглядали аспекти застосування математики в економіці та сонячній енергетиці. Також у роботах учнів були представлені математичні задачі, математичні ігри, дослідження властивостей N-вимірних просторів тощо.
Прикладне значення для кожного з нас можуть мати проєкти учнів-членів МАН у секції «Медицина», які, зокрема, досліджували вплив косметичних засобів на організм людини, лікувальні властивості рослин, вплив мобільних телефонів на гостроту зору тощо.
Природничий профіль цього дня був також представлений секціями наукового відділення наук про Землю, секціями «Психологія», «Загальна біологія» та «Біологія людини».
Кожен конкурсний день – це нові відкриття! Це знайомство з цікавими особистостями: юними, цілеспрямованими, самобутніми, ерудованими дослідниками.