У зв’язку з реформами української освіти останніх років, новими умовами функціонування та здійснення освітнього процесу в закладах освіти усіх рівнів постали серйозні виклики в організації науково-дослідницької роботи учнівської молоді. Векторам трансформації науково-освітнього простору МАН та місії Президії Київського територіального відділення Малої академії наук в координації науково-дослідницької діяльності учнівської молоді Київщини й забезпеченні наукового патронату було присвячене перше в цьому навчальному році засідання Президії в режимі онлайн 1 жовтня.
Світлана Минзар, директор Київського обласного комунального позашкільного навчального закладу «Мала академія наук учнівської молоді» презентувала нову модель сучасного науково-освітнього простору Київського обласного територіального відділення МАН, виклики часу та вектори трансформації, зупинилася на очікуваних результатах. Вона подякувала членам Президії, а це доктори наук у різноманітних галузях, професори, декани, проректори провідних закладів вищої освіти та наукових установ України, за їх менторство учнівської молоді Київщини, науковий патронат наукових відділень КОКПНЗ «Мала академія наук учнівської молоді».
Члени Президії Сергієнко В.П., Потильчак О.В., Дікова-Фаворська О.М., Кваша С.М., Димань Т.М., Мушкетик Л.Г, Кравченко Ю.В., Голуб О.А., Відмаченко А.П. висловились за науково-освітнє партнерство як сучасну інтерактивну платформу формування дослідницьких компетенцій учнівської молоді, яка допоможе здолати всі виклики й досягти результатів, назвали актуальні вектори цього партнерства: комунікація, консультування онлайн, дистанційні заняття, тренувальні сесії, активне менторство.