Навчання педагогів особливостям написання дослідницьких робіт МАН

Успіх написання дослідницької роботи учня залежить не тільки від зусиль старшокласника, а й від рівня підготовки наукового керівника роботи. Саме тому КОКПНЗ «Мала академія наук учнівської молоді» спільно із закладами вищої освіти та науковими установами України розробляють низку заходів для педагогів Київщини.

Одним з таких заходів стала консалт-студія «Учнівський дослідницький проєкт з історії: від задуму до реалізації» для педагогів, наукових керівників учнівських дослідницьких проєктів наукового відділення історії Київського обласного територіального відділення МАН України.

У студії онлайн з педагогами працював Потильчак Олександр Валентинович, завідувач кафедри джерелознавства та спеціальних історичних дисциплін історичного факультету Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор історичних наук, професор –  науковець, який досить довго співпрацює з МАН Київщини і, відповідно, може детально розповісти про важливі аспекти написання дослідницьких робіт учнів, вказати на типові помилки при проведенні досліджень.

Предметом консалт-студії стало обговорення дорожньої карти наукового дослідження, її покроковий аналіз. «Зупинками» такої подорожі були всі структурні елементи дослідницького проєкту. Особливо детально науковець зупинився на особливостях використання наукових джерел.  Завершилась розмова  інтерактивом, під час якого учасники зустрічі отримали відповіді на свої запитання.

Підвела підсумки зустрічі Олена Івашкіна,  координатор наукового відділення історії, методист КОКПНЗ «Мала академія наук учнівської молоді»,  яка запросила педагогів до нових зустрічей та співпраці у проєктах і конкурсах МАН.