Як організувати роботу гуртка робототехніки в дистанційному режимі? Які форми роботи використовувати? Які комп’ютерні програми доступні для сприйняття учнівською молоддю? Про ці та інші питання йшлося на черговому нетворкінгу керівників гуртків «Робототехніка» КОКПНЗ «Мала академія наук учнівської молоді» «Пошук ідей роботи гуртка при змішаному навчанні», що відбувся 13 грудня 2021 року.
Своїми ідеями з власного досліду роботи поділився Компанець Антон Едуардович, вчитель робототехніки Відокремленого структурного підрозділу «Дитяча інженерна академія» Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. Педагог зосередив увагу аудиторії на особливостях роботи у веб-додатку «TinkerCAD».
Руденко Олександр Сергійович, керівник гуртка, що працює на базі КЗКОР «Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів – Центр реабілітації», надав практичні поради щодо роботи над створенням 3D-моделей у веб-додатку «TinkerCAD». Також він рекомендував використовувати в освітньому процесі програму «Ultimaker Cura» та розповів всім присутнім про особливості її застосування.
Дистанційне і змішане навчання в гуртку робототехніки – це цікаво й захопливо. Якщо, звісно, розуміти особливості викладання онлайн і використовувати сучасні методики. До такого висновку прийшли всі учасники нетворкінгу, які й надалі будуть удосконалювати свою педагогічну майстерність і ділитимуться досвідом з колегами.