Новий конкурсний день – позитив емоцій і цікавих відкриттів

Слово завжди мало чудодійну силу, надто сьогодні… Про це і заявили юні дослідники  Київщини в секції «Українська література» – учасники   II (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України.

Конкурсанти в одній з найбільш чисельних секцій наукового відділення літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства МАН Київщини представили різноманітні цікаві актуальні  теми своїх досліджень у форматі постерного захисту і виступу на науковій конференції.

Авторами науково-дослідницьких робіт були досліджені  маловідомі  аспекти літературних процесів, цікавих сторінок життєвих та творчих моментів відомих українських  письменників. Тут і «Северин Наливайко» Миколи Вінграновського як химерний роман, і феміністичні ідеї у творчості британської письменниці Вірджинії Вульф та української Ольги Кобилянської, і дискурс нетлінних людських чеснот у версифікаційному доробкові Богдана-Ігоря Антонича, і глибина філософського змісту афористичних висловів Людмили Мозгової і ще багато-багато розкритих недосліджених сторінок нашої літератури…

Юні науковці показали неабияку майстерність у створенні відеороликів, використавши всі свої технічні можливості і вміння, а також приємно здивували членів журі майстерністю володіння Словом, відмінними ораторськими здібностями.

22 квітня – важливий, хвилюючий день і для конкурсантів секцій «Електроніка та приладобудування», «Авіа- та ракетобудування, машинобудування і робототехніка», «Інформаційно-телекомунікаційні системи та технології», «Науково-технічна творчість та винахідництво» обласного етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН. Саме цього дня працювало журі зазначених секцій у складі науковців провідних закладів вищої освіти України.

Цікаві, актуальні теми досліджень учнів, добре підготовлені конкурсні матеріали, креативні рішення – ось основні тези, якими поділилися члени журі після аналізу відео постерного захисту та наукової конференції учасників конкурсу-захисту.

Учні сміливо беруться за створення сенсорного піаніно, радіокерованого човна, автоматичного конвеєра для сортування сміття, тагеру та пов’язки з датчиками для активної гри в лазертаг, модернізують безпілотний літaльний aпaрaт для зниження рівня шуму гвинтів тощо.

Віримо, що серед наших юних винахідників і дослідників – майбутні інженери, дизайнери технічних новинок і сучасних технологій! Сподіваємось, що навчання та участь у проєктах МАН стане стимулом до особистісного зростання юних дослідників.