Підведено підсумки в секціях наукових відділень комп’ютерних наук та наук про Землю

Завершився ІІ (обласний) етап конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН у науковому відділенні комп’ютерних наук. Цьогоріч було представлено 20 робіт у шести секціях. Члени журі відзначили достатньо високий рівень поданих на конкурс матеріалів та актуальність обраних учасниками тем.
Учасники секції «Internet-технології та WEB-дизайн» дослідили роль сучасних технологій в освітньому процесі, а саме використання онлайн-платформ для створення тестів та опитувань і використання веб-скрапінгу. Було створено авторській розробки – сайт для зберігання і систематизації домашніх завдань «4SCHOOL» та блог закладу освіти для інформування школярів та педагогів.
Наукові роботи у секції «Кібербезпека» висвітлювали проблему безпеки в інтернеті та методи забезпечення конфіденційності, цілісності власних даних, наприклад за допомогою унікальної папки з паролем.
Поціновувачів практичного застосування знань зібрала секція «Технології програмування». Учасники описали методи створення комп’ютерної графіки засобами мови Python та створили мобільний застосунок «Enqlish4You» для вдосконалення навичок аудіювання при вивченні англійської мови.
Юні розробники секції «Мультимедійні системи, навчальні та ігрові програми» створили мобільний додаток для профорієнтації страшокласників «PROFiK» та повноцінну комп’ютерну гру на game engine Unity.
Застосування інтернет-технологій як інструменту дистанційного освітнього процесу досліджували школярі у секції «Комп’ютерні системи та мережі». У їхніх наукових працях було розглянуто створення системи програмних засобів для навчання, роботу з хмарними технологіями, вибір оптимальних програм для організації онлайн-навчання.
Популярною темою для дослідження серед учасників секції «Інформаційні системи, бази даних та системи штучного інтелекту» було створення програм для автоматизації контролю доступу до приміщення за допомогою технології розпізнавання обличчя. Цю автоматичну систему двоє учнів успішно розробили та впровадили у своїх закладах освіти з метою контролю відвідування учнями навчального закладу.
“Географія та ландшафтознавство” та “Геоінформаційні системи та дистанційне зондування Землі” – саме в цих секціях наукового відділення наук про Землю 28 квітня також завершився обласний етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України. Під час конкурсу журі ознайомилося з дослідженнями розвитку медичного, гастрономічного та зеленого туризму в Україні, науковими розвідками в галузі демографії, зокрема процесах зникнення сіл. Відкриттям цього року була робота, представлена в новій секції “Геоінформаційні системи та дистанційне зондування Землі”. Конкурсант зміг показати, як за допомогою супутникових знімків можна виконувати діагностику ґрунтів. А чи всі знають що таке “ороніми”? А “дрімоніми”? Саме таку роботу представила конкурсантка з Миронівщини і навіть склала словник цих назв і їх походження.