Пізнаємо і досліджуємо неперевершений світ рослин

18 жовтня 2018 року в Національному ботанічному саду ім.М.М. Гришка НАН України відбулась профільна наукова школа «Актуальні проблеми  та сучасні тенденції досліджень  в галузі біології». Захоплюючий екскурс у світ рослин для понад 90 учнів-членів МАН та їх педагогів організовано Київським обласним комунальним позашкільним навчальним закладом «Мала академія наук учнівської молоді» та Національним ботанічним садом ім.М.М. Гришка НАН України.

Під час пленарної частини профільної школи про заходи в рамках співпраці МАНУМ із закладами вищої освіти та науковими установами Національної академії наук України розповіла Соловйова Ірина Василівна, методист КОКПНЗ «Мала академія наук учнівської молоді». Гапоненко Микола Борисович,  заступник директора з наукової роботи Національного ботанічного саду ім. М.М. Гришка НАН України ознайомив аудиторію з історією створення ботанічного саду, напрямами діяльності його 8 наукових відділів та 2 лабораторій, складом колекцій рослин, що зібрані з усіх ботаніко-географічних регіонів світу і нараховують понад 10 тисяч видів, форм і сортів.

  

На власні очі буяння рослин учасники профільної школи побачили під час мотиваційно-навчального практикуму на базі колекційних і експозиційних ділянок та оранжерейного комплексу. Наукові співробітники Національного ботанічного саду імені М.М.Гришка НАН України ознайомили дітей з рослинами ботаніко-географічних ділянок, дендрарію, колекційно-експозиційних та квітково-декоративних ділянок, колекцій плодових, овочевих і лікарських рослин, рідкісних рослин флори України. Багато позитивних емоцій подарувала екскурсія до оранжерейного комплексу ботанічного саду, в якому зібрано понад 3000 зразків тропічних та субтропчіних рослин. Гордістю цього зібрання є екзотичні орхідеї та сукуленти, ароїдні, бегонієві, лілійні, вересові колекції.

Значною первагою профільної наукової школи була й можливість  поспілкуватися з науковцями, отримати консультації та корисні поради щодо дослідження з проблем інтродукції та акліматизації рослин, збереження рідкісних та зникаючих видів, фітодизайну.

Безперечно, юні шанувальники природи не просто зарядилися позитивом, а й збагатилися новими знаннями про ботаніку, загорілися бажанням пізнавати і досліджувати неперевершений світ рослин.