Рік математичної освіти в Україні: час нових викликів – час нових можливостей

У МАН Київщини стартував Рік математики! «Вихідною точкою» стала пілотна студія з реалізації обласного науково-освітнього проєкту «#М: Математика. Мислення. Майбутнє». Серед партнерів проєкту – Інститут математики НАН України, Інститут проблем математичних машин і систем НАН України, провідні заклади вищої освіти України.

З новими можливостями вмотивування учнів до досліджень у царині математики учасників студії ознайомила завідувачка лабораторії прикладної математики Національного центру «Мала академія наук України», доктор фізико-математичних наук Катерина Терлецька. Презентуючи нові проєкти Національного центру «Мала академія наук України», спікер зауважила, що «освіта наукового спрямування через експеримент зараз є надзвичайно ефективною» і запросила педагогів до співпраці.

У студії працювали представники КОК ПНЗ «Мала академія наук учнівської молоді» та педагоги закладів середньої освіти природничо-математичного профілю області: Боярського академічного ліцею «Гармонія», Богуславського НВО «Ліцей №3 – МАН», Білоцерківської спеціалізованої природничо-математичної школи I-III ступенів №16 ім. М.О. Кириленка, Тетіївського НВК «ЗОШ I-III ступенів – природничо-математичний ліцей», Фастівського академічного ліцею  № 9.

Заступник директора з наукової роботи Інституту математики НАН України, доктор фізико-математичних наук, старший дослідник  Олександра Антонюк доєдналася до діалогу у студії онлайн.

Під час роботи пілотної студії вперше презентовано обласний науково-освітній проєкт «#М: Математика. Мислення. Майбутнє», який буде реалізовано на Київщині протягом трьох років у співпраці з провідними науковими установами та закладами вищої освіти України. З дорожньою картою проєкту аудиторію ознайомила Світлана Минзар, директор КОКПНЗ «Мала академія наук учнівської молоді».

Рік математичної освіти в Україні і МАН зокрема – час нових викликів і перезавантаження! Запрошуємо пройти цю цікаву дистанцію разом.