Невпинно змінюється світ – потребує постійних змін і освіта. У процесі таких змін ми щодня вивчаємо нові тренди і тенденції, запроваджуємо їх у практику. Опанування освітньої робототехніки та шляхів запровадження її у практику стало метою педагогічного брейнстормінгу для керівників гуртків робототехніки закладів позашкільної освіти Київщини, який відбувся на базі Володарської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернат I-III ступенів – Центр реабілітації.
Під час роботи локацій брейнстормінгу презентовано теоретичну і практичну складові роботи гуртка робототехніки з досвіду діяльності педагогів Володарської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернат I-III ступенів – Центр реабілітації. Зокрема, учасникам заходу показали, як створити роботоавтомобіль для участі у змаганнях зі слалому швидкісного, ознайомили з варіантами застосування навчального конструктора «Розумний будинок», продемонстрували в дії проєктну роботу «Автоматизований дзвінок».
Спілкувалися учасники зустрічі і з освітнім експертом з питання запровадження IT-технологій та робототехніки, засновником STEM-центру «Сократ» Сергієм Дзюбою, який ознайомив аудиторію з основними трендами розвитку освітньої робототехніки. Представники українського виробника STEM-обладнання ТОВ «Цент сучасної STEM-освіти» презентували продукти торговельної марки Boteon.