Участь в онлайн-проєкті – можливість прокачати математичні знання і навики

Юні математики з Київщини беруть участь в онлайн-проєкті «Математика як інструмент мислення», який започатковано цього року Національним центром «Мала академія наук України». Щосереди для дітей проводять онлайн-лекцію, потім – практикум з розв’язування задач. Заняття відбуваються в середовищі Zoom і Google classroom. Перша лекція на тему «Принцип “вузьких місць» відбулася 16 вересня.

Проєкт «Математика як інструмент мислення» – не перший у рамках проведення Року математичної освіти в України. Влітку МАНівці Київщини були учасниками проєкту «Математичне літо». Юні науковці переглядали онлайн-лекції, розв’язували головоломки, ребуси, виконували завдання та створювали відео репортажі своїх розв’язків на ютубі.

Серед 300 юних любителів математики була і Міщенко Анастасія, учениця 7 класу  Клавдіївської загальноосвітньої  школи І-ІІІ ступенів ім. Олександра Рибалка  Бородянської районної ради. Настя проявляла активність у навчанні, за три тижні семикласниця мала 29-е рейтингове місце серед усіх учасників, навіть намагалася виконувати завдання старшокласників. ЇЇ старання було помічено, вона отримала персональне запрошення на навчання в осінній онлайн-школі з математики.

Сторінка проєкту у  Fasebook https://www.facebook.com/events/727293977849616/

Проєкт розроблено в Київському Академічному Університеті кандидатом фізико-математичних наук Тарасом Тимошкевичем, модерація лекцій – завідувачкою лабораторії прикладної математики НЦ “МАНУ” Катериною Терлецькою.  Участь у проєкті безкоштовна, реєстрація за посиланням: bit.ly/35C7LWa