У Малій академії наук учнівської молоді розуміють, що ефективність освітнього процесу залежить від компетентності педагога, особливо тоді, коли мова йде про керівництво науково-дослідницькою роботою учня, підготовку учнівських проєктів для участі у всеукраїнських та міжнародних конкурсах. Тож, щоб допомогти молодим педагогам, керівникам гуртків і секцій Київського обласного територіального відділення МАН Україн и заступником директора з навчально-методичної роботи Ольгою Тереховою був розроблений курс ”Науково–педагогічний супровід дослідницької діяльності учнів–членів МАН”. Це цикл навчальних занять, спрямованих на набуття педагогами компетентностей щодо особливості роботи над учнівським дослідницьким проєктом відповідно до нового формату. Як правильно обрати тему, визначити її актуальність, предмет та об’єкт дослідження, окреслити завдання відповідно до поставленої мети, дібрати методи дослідження — про все це дізналися на першому занятті більше 100 педагогів Київщини.
Слухачів курсу привітала директор Малої академії учнівської молоді Світлана Минзар, наголосивши на важливості формування учителями дослідницьких компетентностей учнів, їх участі в конкурсах та проєктах різного рівня.
Спікером першого заняття став доктор історичних наук, професор Національного університету імені М. П. Драгоманова Олександр Потильчак. Він розкрив перед учасниками важливість вибору актуальної теми науково-дослідницької роботи учня, на прикладах показав її правильне формулювання, розставив акценти у роботі над вступом роботи, наголосивши на науково-понятійному апараті учнівського дослідження, методології роботи наукового керівника-вчителя та його вихованця-учня над планом дослідження тощо.
Попереду — нові навчальні заняття, знайомство з цікавими й досвідченими спікерами-науковцями, які готові поділитися своїми знаннями, уміннями і досвідом, щоб наша робота була плідною, а результат — успішним.