14 травня відбулася онлайн-засідання педагогічної ради КОКПНЗ «Мала академія наук учнівської молоді». Близько 60 учасників заходу обговорили питання щодо формування сучасного науково-освітнього простору, орієнтованого на забезпечення якості та доступності освіти дослідницько-експериментального напряму.
Директор Київського обласного комунального позашкільного навчального закладу «Мала академія наук учнівської молоді» Світлана Минзар, презентувала візію формування сучасного науково-освітнього простору, орієнтованого на забезпечення якості та доступності освіти дослідницько-експериментального напряму, акцентуючи увагу на пріоритетах, ресурсах, актуальних векторах її реалізації. Предметом обговорення з учасниками освітянського онлайн-діалогу стали й технології запровадження якісних мотиваційних трансформацій науково-освітнього простору МАНУМ у площині регіональних проєктів, зокрема: STEM–проєкту «Профільна наукова школа», соціально-партнерського проєкту «Відкриваємо світ науки разом», Web-проєктів «Віртуальна наукова школа» та «МАН 4.0».
Організаційні та нормативно-правові особливості завершення 2019/2020 навчального року на засадах академічної автономії закладу, передбаченої Законом України “Про освіту”, а також механізми забезпечення виконання навчальних програм гуртків та секцій МАН в умовах карантинних обмежень окреслила у своєму виступі Ольга Терехова, заступник директора КОКПНЗ «Мала академія наук учнівської молоді».
До обговорення питань педради в рамках онлайн-діалогу долучилися керівники гуртків та методисти закладу. За підсумками роботи засідання педради було прийняте рішення, спрямоване на створення умов для організації якісної позашкільної освіти дослідницько-експериментального напряму, розширення можливостей для її доступності здобувачам позашкільної освіти.