Завершили роботу секції “Англійська мова”, “Економіка”, “Валеологія” та “Загальна біологія”

У щоденник ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України вписана ще одна сторінка – підбиття підсумків у роботі секції “Англійська мова” наукового відділення мовознавства. Цьогоріч 22 вихованці Київського обласного територіального відділення МАНУ презентували результати наукових розвідок зі стилістики, лінгвокультурології, компаративісти, перекладу, когнітивної лінгвістики.
Журі Конкурсу відзначило підвищений інтерес учнівської молоді до вивчення англійської мови, зріс рівень володіння англійською та якість запропонованих науково-дослідницьких проєктів.
Юних мовознавців зацікавили лінгвістичні та стилістичні особливості англомовних рекламних текстів, особливості перекладу військової термінології, переклади українською сучасних англійських фільмів, обкладинки сучасних англомовних книжок, англомовні написи на одязі, лексика сучасної моди, технології навчання англійської мови, використання онлайн-ресурсів та веб-додатків для підвищення власної ефективності вивчення англійської мови.
Різняться оригінальністю та естетичним оформленням постери учасників Конкурсу і їх відеозахист, презентації до виступу у науковій конференції у форматі відеозапису.
Матеріали для участі в Конкурсі юні мовознавці надсилали з Прикарпаття, Закарпаття, Польщі, Румунії, Молдови, Німеччини, Бельгії, Чехії, де учасникам Конкурсу намагалися допомогти підготувати, записати і надіслати відеоматеріали. Жоден із юних дослідників не відмовився від участі!
У сучасних складних умовах, іноді не маючи належних технічних засобів і застосунків, особливо гостро відчулася зацікавленість МАНівців у підготовці відоематеріалів та великому бажанні не просто завершити розпочату в мирний час роботу, а й перемогти.
Здоров’я потрібно не просто берегти з юності, а й досліджувати. Так, безперечно, розмірковують конкурсанти обласного етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН в секції “Валеологія”.
Цьогоріч учні презентували на конкурсі проєкти, у фокусі яких – дослідження особливостей сну дітей підліткового віку, профілактика йододефіциту в учнів, чинники ризику у формуванні репродуктивного здоров’я дівчат-підлітів, колір як інструмент впливу на здоровя учнів. Також представлено дослідження оптимальних умов вирощування продукту мікрогрін в домашніх умовах та його значення для здоров’я людини, дослідження впливу хімічного складу освіжувачів повітря, дослідження основних властивостей і якісних показників м’яса і м’ясних продуктів та ін.
Підсумки конкурсу-захисту підведено і в секції «Загальна біологія» наукового відділення хімії та біології. Надзвичайно вдячні учням, які долучилися до конкурсу і надіслали всі матеріали – презентацію власних дослідницьких проєктів. Велика подяка шанованим науковцям, які працювали у складі журі.
Цьогоріч на конкурсі були різнопланові дослідницькі проєкти: це дослідження насіннєвих інфекцій зернових культур регіону, показників якості молочної продукції з використанням цифрових лабораторій EINSTEIN, оцінки якості та безпеки продукції харчування за допомогою полімеразної ланцюгової реакції, аналіз впливу заліза на організм людини тощо. Члени журі відмітили високий рівень науково-дослідницьких робіт учасників та актуальність їх проєктів.

29 квітня стало завершальним днем для підбиття підсумків конкурсу-захисту і в секції “Економіка”. Різноманіття тем дослідницьких проєктів МАНівців  просто вражає. Ці теми обирались до початку воєнної агресії, а після представлення на конкурсі-захисті стало зрозумілим, що вони будуть дуже актуальними і в післявоєнний час. На розгляд журі були подані роботи, пов’язані з інтернет-банкінгом, співпрацею України з Міжнародним валютним фондом, житловим інвестуванням, розвитком малого і середнього бізнесу тощо.

Оціюючи такі роботи, розуміємо, що саме за такою молоддю наше майбутнє, що саме це молоде наукове прогресивне покоління буде розвивати Україну і її добробут. Все буде Україна!